Nils

måndag, juli 24, 2006

Hej kära vänner! Idag har jag min första semesterdag på riktigt någonsin. Efter åtta år av slit har jag nu fått en betald semester. Det ska bli underbart skönt. Jag hoppas och tror att solen kommer vara med mig hela tiden.

I helgen var Saras och mina kompisar från Vetlanda här. De kom i torsdags och åkte hem igår. Det var mycket trevligt! Vi var på stan, Mosebacke, Saras jobb och i Nynäshamn. På kortet här bredvid ser ni söndagsfrukosten som sedan inmundigades på balkongen. Kan inte bli bättre.

4 Kommentarer:

  • Tjenare Nils!!!

    Det ser ut som en riktigt seriös frukost måste jag säga. Åt ni upp allt som finns på bilden?
    Grattis till semestern också!

    // Magnus

    Av Anonymous Anonym, vid 24 juli, 2006 12:31  

  • Tack, det känns bra!
    Just nu tvättar jag en hel massa :)

    Vi åt inte upp riktigt allt men nästan och gott var det.

    I den bruna skålen ser du även Tzatsiki, supergott på mackan :) (dock bara jag som åt det)

    Av Blogger Nils, vid 24 juli, 2006 15:31  

  • Tzatsiki på mackan?? Nä, nu får du ge dig! :)
    Grattis till semestern i alla fall. Njut ordentligt! Står någon härlig resa på programmet?
    Själva har vi en Danmarkstur kvar.
    Kram Caroline

    Av Anonymous Anonym, vid 25 juli, 2006 13:15  

  • Kan låta skumt men det förgyller verkligen mackan! :)

    Av Blogger Nils, vid 25 juli, 2006 19:23  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till förstasidan