Nils

söndag, september 17, 2006

Bild från Bloggywood.seSå börjar denna helg dra sig mot sitt slut. Sara åker som tur är inte till Halmstad förrän imorgon, 08.15 sitter hon på tåget mot Västkusten. Ikväll är det valvaka.

Under helgen har mina föräldrar varit här och tillsammans var de, Sara och jag på Cirkus och såg på Mamma Mia igår kväll. Det var en superbra musikal. Sara hade rätt, hon har sett den innan och hon sa att jag bara kommer att sitta och le och det var nog det jag gjorde. Det är verkligen imponerande att musikalartister beter sig som om man de vore på gym och samtidigt sjunga prickfritt, det är så jag tycker det verkar vara.

2 Kommentarer:

  • Nu är jag först på detta inlägg i alla fall! Gott med musikal. Hälsa Sara!

    Av Anonymous Anonym, vid 17 september, 2006 21:38  

  • Visst är den sååå bra!! Jag skulle gärna se den igen.....
    Må så gott!! Fridens / Evelina

    Av Anonymous Anonym, vid 18 september, 2006 22:16  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till förstasidan