Nils

söndag, juli 01, 2007

Idag är vi otroligt trötta. Musten har gått ur oss… Igår var dagen som våra kvällar de sista veckorna har fokuserat på. En av mina bästa vänners bröllopsdag! Inför denna dag har vi lagt ner en massa roligt jobb med häfte, sånger, tal och snack. Det hela började med gäster vid klockan 14.00 och slutade inte förrän vid 03.15. När jag la ner huvudet inatt lyfte jag det inte förrän vid 08.45 då jag vaknade till och inte kunde somna om. Jag var vrålhungrig… Vi tog en frukostbuffé på Eksjö Stadshotell, mycket gott. Nu är jag riktigt trött och ser fram emot tågresan hem till Stockholm.

Bröllopet var fint, vilken musik! När min kompis och hennes make gick ner för altargången kom det ett gäng tårar i ögonen, så vackert! Grattis och Lycka till!

1 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till förstasidan