Nils

torsdag, januari 18, 2007

Ikväll har jag käkat min andra sushi under min livstid. Det sägs att man måste käka detta tre gånger innan det börjar smaka gott och detta var min andra gång och det var ganska okej. Första gången åt jag det med min kompis Anita i Göteborg och då var jag livrädd under en hel helg att jag var sjuk…

Efter jobbet skulle Sara och jag gå på vernissage för en utställning med namnet ”Not for you – tapeter väggdesign”. När vi väl kom dit kände vi oss helt felplacerade. Jag kom dit i pikéskjorta och inte i vanlig skjorta och bakåtslickat hår, Sara kände sig också felplacerad även om hon var bra mycket fräschare än mig. Vi drog vidare till Alströmersgatan och R.O.O.M, otroligt cool butik och vidare till en Cultbutik vid Sankt Eriksgatan, även den kan rekommenderas om ni söker Cultsaker.

1 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till förstasidan