Nils

måndag, september 25, 2006

Så var helgen slut men vi har gjort ganska mycket! Sara kom till Stockholm redan i onsdags. På torsdagen jobbade hon på sitt gamla sommarjobb här i Stockholm, sedan gick vi och shoppade lite och jag hittade min en vintermössa, en svart snygg en. Japp, mammas stickade mössa kommer inte att användas i samma omfattning längre men åtminstone i fjällen ska den komma fram. På fredagskvällen åkte vi till Saras Thailandfamilj i Gävle och var där till lördag eftermiddag.

Söndagen tillbringade vi till stora delar i Rissne strax norr om Stockholm. En av mina gamla Eksjökompisar bor där tillsammans med sin pojkvän. Vi tog en promenad i skogen och sedan bjöd de på tacopaj hemma i den nya lägenheten, grymt god tacopaj. I tunnelbanan på vägen hem konstaterade vi att det var coola väggar. Mitt i all text satt plötsligt en döskalle, det passar mig perfekt!