Nils

onsdag, januari 31, 2007

Ett tomrum har skapats i mitt liv, men det är ett skönt tomrum. Min gamla säng är borta efter att ha legat på Blocket.se sedan i söndags kväll. Ett antal har ringt men så ringde en kille ikväll och sa att han kunde komma och hämta den direkt, vad fanns att förlora. Inget tjafs om priset och inte något tjafs om att det är jobbigt att hämta den… Nu är den borta och det är skönt. Det är tänkt att Sara och jag nu ska köpa oss två nya 90-sängar och det kommer att bli toppen.

4 Kommentarer:

  • Får man fråga var du/ni sover under tiden?

    Av Anonymous Anonym, vid 08 februari, 2007 12:11  

  • Sara sover i sin säng och jag sover på en madrass på golvet. Men i tisdags var vi på IKEA och kollade in två nya 90-sängar som vi hoppas flyttar in i vårt sovrum inom 30 dagar.

    Av Blogger Nils, vid 08 februari, 2007 20:43  

  • Låter skönt med två 90-sängar, Sara och jag sover också på madrasser på golvet halva natten när Alma tröttnat på att sova i sin egen säng - vad gör man inte för sitt barn. :)

    Av Anonymous Anonym, vid 09 februari, 2007 20:30  

  • Åh, jag gissar att det blir både en och två nätter på golvet då... :-)

    Av Blogger Nils, vid 09 februari, 2007 22:06  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till förstasidan