Nils

måndag, november 06, 2006

Denna helg var lite av en prövning… på resan Stockholm – Göteborg inser jag att jag har bokat fel på min hemresa, den var bokad på samma dag som nerresan. Det visades sig snart att söndagen var mer eller mindre körd. Hittade en resa på söndagen klockan 13.42 från Göteborg men så tidigt ville jag egentligen inte åka. Saras syster och svåger skulle komma och äta middag på söndagen och de ville jag gärna träffa så efter lite planerande och funderade bokade jag mig en resa för idag, måndag klockan 06.00. Ett skönt tåg, ett tåg utan stopp non-stop till Stockholm i nästan 200 km/h.

Annars var helgen bra, i lördags gjorde Sara och jag Göteborg osäkert, igår var vi ute och gick med hennes syster, svåger och föräldrar. På kvällarna var det Settlers.

2 Kommentarer:

  • Visst är det coolt att man numera kan se hur snabbt tåget kör? =) (Eller har det gått hela tiden, fast jag har missat det tro? haha)

    Av Anonymous Anonym, vid 11 november, 2006 17:46  

  • Ja det är coolt!
    Vet inte om man kunnast se det tidigare, har inte noterat det ivf.

    Av Blogger Nils, vid 12 november, 2006 22:32  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till förstasidan