Nils

tisdag, november 28, 2006

Så är då ordningen återställd. Jag finns återigen i mobilvärlden… i torsdags var en kollega och jag på Burger King på Vasagatan och tog en lunch, under denna knappa halvtimma lyckades någon sno min jobbmobil. Allt jag hade på denna var helt borta och jag insåg snabbt att det inte skulle komma tillbaka. Surt surt surt! Idag fick jag gå till Teliabutiken uppe vid Sergelstorg och hämta ut min nya så nu är alltså ordningen återställd och jag finns åter i mobilvärlden. Min nya mobil ser ni på bilden.

Jag måste säga att det är trist och beklagligt att folk inte känner skillnad på sina och andras saker. :(

7 Kommentarer:

  • Schysst mobil - inte fy skam. Men tråkigt med stölden.

    Av Anonymous Anonym, vid 28 november, 2006 22:08  

  • Wow! Vilken fräck mobil. Kan man SMS'a med den? Håller med om att den där stölden var ganska onödig. Hade du den uppe eller råkade någon tro att de hade lagt den i din låsta jackficka?

    Av Anonymous Anonym, vid 28 november, 2006 22:25  

  • Ja det är trist men jag tror att jag blir nöjd med telefonen.

    Faktum är att de förmodligen trodde att de hade lagt sin telefon i min låsta "utlånade" jackficka.

    Av Blogger Nils, vid 29 november, 2006 08:15  

  • Ser ju häftig ut, men synd att du inte fick en Nokia, så att du hade haft en riktig mobil! :))

    Trist med stölden.. så onödigt!

    Av Anonymous Anonym, vid 29 november, 2006 19:30  

  • min pojkvän har oxå en sån mobil, men nu när jag har blivit stockholmare på riktigt så ska jag slå en pling på din nya fina mobil senare i veckan. vad sägs om en lunch på freda kanske? jag lovar att inte sno din mobil...

    Av Blogger Unknown, vid 29 november, 2006 20:22  

  • Bra jobbat Nils! Du är en virrpanna, den låg säkert på bordet ;)

    What´s all this talk about Nokia förresten!? Nokia suger! Är det någon som missat det??

    Ha det najs,
    bajs bajs!
    :)

    Av Anonymous Anonym, vid 30 november, 2006 18:06  

  • Måste säga att jag blir mer och mer nöjd med telefonen. :)

    Av Blogger Nils, vid 06 december, 2006 21:52  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till förstasidan